Friday, March 23, 2012

Amaran untuk orang PD

Amaran untuk org2 BN kat N9...


Ce tengok kehadiran orang didalam gambar dibawah...bagi den yang duduk jauh ni rasanya macam tak yakin jer dengan kebolehan BN untuk menang kat kawasan ni masa PRU13 ni...apa komen ekau warih oii...

Ramai tu kok di amat bebetul 
Semalam, Anwar Ibrahim yang memegang gelaran Raja Drama merangkap Imam Mahadi Pakatan Haram telah menabur janji di Negeri Sembilan..

Dalam ceramahnya di Lukut Port Dickson, Anwar sekali lagi telah berjanji untuk menurunkan harga minyak dan juga akan bagi pendidikan percuma kepada seluruh rakyat jika beliau jadi Perdana Menteri..

Dengan selambanya didepan 500 orang yang dipercayai penyokong tegar PAS, Anwar menjerit-jerit menyalahkan kerajaan Barisan Nasional yang katanya menzalimi rakyat.

Anwar mendakwa dia amat simpati dengan kesusahan rakyat yang terpaksa membeli minyak dengan harga yang mahal dan terpaksa membayar harga tinggi untuk belajar..

"Tuan-tuan harus ingat dalam hati.., kalau Pakatan perintah negara selepas PRU13 nanti, kita akan turunkan harga minyak dan juga beri pendidikan percuma kepada seluruh rakyat.."

"Ini bukan janji kosong.., ini adalah iltizam Pakatan Rakyat yang mahu menjadikan kebajikan rakyat sebagai satu keutamaan.." kata Bang Non..


Sumber:http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2012/03/ceramah-di-n9-anwar-janji-minyak-murah.html
 

No comments: